17.11.08

proposta de lectura

Avui no escric cap conte ni relat, només volia fer esment d'algun llibre que m'he llegit últimament i que m'ha semblat interessant. M'agradaria que qui vulgui també proposi coses, textos d'autors o llibres a vegades em tanco en un cercle del qual és difícil sortir-ne si no t'ensenyen altres autors.
- El més aconsellable: Cròniques de la veritat oculta (Pere Calders), és un recull de contes impressionant. És un llibre super baràt i "ràpid" de llegir (sempre pots llegir un parell de contes i si no t'agrada, apartar-lo).

- Un altre: la escuma de los días (Boris Vian). Sorprenentment extrany i fantàstic. Es crea un món ple de perplexitats. 

- L'últim: L'art d'estimar (OVIDI). Un clàssic. M'agrada veure com fa 2000 anys tenien una ment més oberta que l'actual...

Això és tot.

4 comentarios:

  1. Si no us mola això de recomenar coses i tal, ho dieu i cap problema :)

    ResponderEliminar
  2. i tant i tant! m'ho apunto!

    (...)
    dijo Borges que en el fondo es todo un parafraseo constante
    que no es escribir si no leer lo que te hace interesante
    (...)

    ResponderEliminar
  3. És més, podriem fer una etiqueta de recomenacions per tenir-les a mà quan calgui

    ResponderEliminar
  4. Estic d'acord... l'etiqueta de recomenacions mola! :D

    ResponderEliminar