14.11.08

Joia

Desfullo follíes que sovint m'envies,
exprimeixo mots i analitzo les rimes,
compto les sil·labes i m'enfilo en els dies,
busco el final on col·lapses i m'abrigues.

Pertanyo a l'organ que omple el meu cap,
jo sé que no es així però ell creu que tot ho sap,
perdo tota l'aigüa i no trobo el maleït tap,
i quan ja no queden llagrimes resto, fet un nyap.

Sóc esclau de la inventiva creguda,
tot el que crec acaba en mentida segura,
el cinísme m'espanta i m'aparta de la pau volguda,
només la presencia em salva d'aquesta moguda.

Torno a començar i m'invento una història,
m'atrapa, la crec i no aporta cap glòria,
ja no puc més; "Ajudeu-me! Atureu la nòria!"
Vomito sentit comú i resto, aqui, plé de joia.

4 comentarios:

  1. Jo sempre nedo perduda en els sentiments entre abismes i mars de causes abstractes i tu tenfonses entre idees i cervells, tenim en comú el conviure entre lladres del control.

    Magrada l'ultima frase, molt. "Vomito sentit comú i resto, aquí, ple de joia".

    Després de tot restes aquí, i Ara? Es aquesta la nostra missió :) Si restes ple de joia ARA, cap lladre de control podrà guanyar-te, oi?

    ResponderEliminar
  2. Este comentario ha sido eliminado por el autor.

    ResponderEliminar
  3. Ja ho saps que si...si no, digue'm que passa quan estem abraçats al llit, sense parlar, sense pensar...només sentint el que hi ha i el que potser sovint sembla que no hi és de tant parlar?

    ResponderEliminar