11.11.08

Espais trencats

Ahri em vaig sentir bastant identificada amb "shhhh tinc son" i vaig recordar que tenia això escrit, entre un munt de paperasa que carrego al bolso... Ja direu... Per cert, estem com super productius, no? M'alegro!!


Espais trencats


Els espais es trenquen
i jo m'empaso els pedaços
que m'esguincen la gola a mesura que pasen
i encara em tremolen els braços!

Els ulls insomnes mai es tanquen,
recullo la sal amb cabassos
i la guardo pels que venen
amb la màniga plena d'asos

Sento la pena que tenen
els que de si mateixos no estàn orgullosos
no em puc permetre continuar éssent
un etern fluiment de gasos

3 comentarios:

  1. jajaja Gràsies! :P No estava gaire convençuda... De fet l'he postejat directament, sense passar per la carpeta de poemes. Però crec que finalment m'agrada...

    ResponderEliminar