3.11.08

Desorden literario

Algún inepto del otro turno que había prestado ninguna atención a sus actos, había cometido un error tipográfico cuando rotulaba la sección de filosofía. Ahora el resto de libros de la biblioteca se agolpaba delante del mostrador, amontonados desde el suelo hasta el techo, removiéndose. Los tomos más grandes vociferaban todos a la vez haciendo incomprensible su queja. Al parecer pedían la abolición de la diferenciación categórica por ser la causante del malentendido. Los más ligeros y algunos de tapa blanda saltaban aquí y allá sumando silenciosamente alboroto a la situación, apoyando la moción.
¿Libres? ¡Sois todos libros! ¡Cautivos para siempre de vuestras palabras!

4 comentarios:

  1. Te un punt mmm... el fet de personificar els llibres, em molaria estar al tren i que de cop el llibre em parlés uoooo, seria la bomba, llegint i el llibre anar dient que no entens res de res, jajaja. També m'agrada el joc amb el libre i libro, molt ben trobat, potser no només ells son libros i no libres. En aquest blog també som cautius de les nostres pròpies paraules, no?

    ResponderEliminar
  2. És un dubte que tinc jo també xD

    ResponderEliminar
  3. Bueno, mentres en el moment donat no siguem cautius... però és clar...

    Escolta, jo tinc un altre dubte: és alguna metàfora o és l'escrit tan genial com per tenir aquest tema peculiar? (De les dues formes seria genial, però bueno).

    ResponderEliminar
  4. Sóc molt donat a les metàfores però en aquest cas és tot literal jeje tenia el final d'un conte i havia d'inventar la resta :P M'alegro d'anar veiente i de que t'agradi ^^u

    ResponderEliminar