27.10.08

Diferències

La societat japonesa és reprimida. S'expressen amb tot el respecte que els agradaria rebre i per això no ho fan. La gent ja no sap què vol dir. No entèn el que vol dir aquest silenci. Alguns ho expressen com fredor en el tracte. Abans de matar es suiciden, s'aïllen, implosionen en la seva existència: són viciosos i depressius. Uns juguen i altres fumen, beuen o es droguen, són pocs els que s'exerciten però ho fan amb deliri, són alguns menys els que llegeixen, els que fan coses amb les mans. Molts trenquen plats o paguen per cridar. La majoria cerca pàgines web amb perversions diverses. Busquen artificialment més oxigen del que la ciutat els dóna. N'hi ha que fins i tot es disfrassen cada dia. Són grillats.
Dubto que m'haguessis cregut si deia des d'un bon principi que parlava de la societat a la que vius. Nega-ho.

4 comentarios:

  1. CABRON! com punxes allà on fa mal, fas que em rigui d'un retrat d'una societat, creient-la llunyana i tonta, però em fas veure que m'enric de mi i de la meva manera de ser!

    ResponderEliminar
  2. Una cosa: son grillats o estan grillats? és que juraria que estan, però ara m'has fet dubtar

    ResponderEliminar
  3. Estic d'acord, punxa on fa mal! Molt bó... si senyor! :D

    ResponderEliminar
  4. Ho entenia com "són un munt de grillats" però sense el munt. Suposo que dóna peu a confusió. Ara ho canvio :P

    ResponderEliminar