17.5.08

confessió d'escriptor

continuu intentant entendre la poesia...

Confessió d’escriptor


El full en blanc em fa por.
Temo esciure quatre paraules
O deu mil o cent mil i…
Res, no dir res, caure en l’engany
D’aquell qui parla explicant
I explicant
Narrant flirts incerts
Flirts que no existeixen!
Ell ho sap, malgrat això,
HO EXPLICA!

El full en blanc em fa por.
Temo esciure quatre paraules
O deu mil o cent mil i…
Explicar massa, auto-definir-me
Tot i que sóc indefinible,
Contestar les preguntes inquestionables.
Perdre el nord i divagar perdut
I escriure menys del que explico,
Pecar de sintetització i fer-me…
Fer-me escuet, faltat d’interès.
NO ENTENC!

El full en blanc em fa por.
Per això sempre l’omplo.

2 comentarios:

  1. No sé si ja ho sabieu, però us informo que des del 14 de maig fins el 21 a Barcelona es celebren lectures i xerrades de poesia, com que veig que hi ha interès pel tema. Hi han llibrets amb tots els horaris i realment fan més lectures del que és capaç una persona d'assistir!

    ResponderEliminar
  2. Ja... i em vaig perdre el recital d'Enric Cassasses perque currava i el recital-cantat del Gerard Quintana perque hi havia massa gent i van tancar la sala! ARGH

    Però per si a algú li interesa, fan cada setmana activitats i recitals oberts al pati llimona i a cotxeres de sants! ;)

    ResponderEliminar